اجراي ۶۰ طرح بوم‌گردي در بوشهر

اجراي ۶۰ طرح بوم‌گردي در بوشهر

مدير كل دفتر روستايي استانداري بوشهر از اجراي ۶۰ طرح بوم‌گردي در روستاهاي اين استان خبر داد.

پرويز شعباني در نشست مشترك مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري با مديركل جديد بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان بوشهر اظهار كرد: مسائل و اختلافات مربوط به پرداخت عوارض تفكيك، تغيير كاربري و الحاق فرايند انتخاب روستاها و روال انعقاد قرارداد و تخصيص سهميه قير رايگان به دهياري‌ها و نحوه قيمت گذاري زمين متعلق به بنياد مسكن در روستاها از موارد اختلافي است كه اميدواريم با تعامل بيشتر و شفاف سازي قوانين و وظائف مربوط به هر دو نهاد به‌عنوان متولي اصلي و تخصصي امور روستاها، گام‌هاي سازنده‌اي در پيشرفت و آباداني و توسعه روستاهاي استان برداشته شود.

وي يادآور شد: خدمات‌رساني به روستاهاي استان به طور مستمر انجام مي‌شود و پروژه‌هاي عمراني در ۳۶۷ روستاي داراي دهياري و همچنين ساير روستاها به شكل مطلوب انجام شده است.

مدير كل دفتر روستايي استانداري بوشهر از اجراي ۶۰ طرح بوم‌گردي در روستاهاي استان بوشهر خبر داد و يادآور شد: اميدواريم با پايان پاندمي كرونا شاهد ورود گردشگران به روستاهاي استان و رونق گردشگري روستايي باشيم.

عليرضا مقدم، مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان بوشهر نيز با ارائه گزارشي از آخرين وضعيت پروژه‌هاي عمران روستايي و بهسازي و مقاوم سازي اماكن مسكوني در روستاهاي استان بوشهر بر آمادگي بنياد مسكن براي همكاري با مجموعه امور روستايي و شوراهاي استانداري با هدف هماهنگي بيشتر و هم افزايي در انجام وظايف و رعايت توازن منطقه اي  در اجراي پروژه ها و توسعه روستايي تاكيد كرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري بوشهر، در اين نشست با طرح پيشنهاد مشاركت ۶۰ به ٤٠ در اجراي پروژه مشترك دهياري و بنياد مسكن از محل قير رايگان، ابراز اميدواري شد كه از اين طريق مشاركت مطلوب‌تري با هدف كاهش فشار مالي بر دهياري‌ها در اجراي پروژه‌هاي مشترك‌ از محل قير رايگان ايجاد شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.