دهگردي در رامسر

از جاذبه هاي گردشگري رامسر مي توان به طبيعت زيباي روستاي جواهرده، كاخ موزه رامسر، بلوار زيباي معلم، جنگل هاي دالخاني، آب گرم سادات، موزه مردم شناسي، تله كابين، بام رامسر و تفريخات دريايي اشاره كرد. بلوار معلم كه با نام بلوار كازينو نيز شناخته مي شود در سال 1310 در دولت پهلوي همزمان با ساخت هتل قديم رامسر ساخته شده و به عنوان يك اثر ملي نيز به ثبت رسيده است. تله كابين رامسر با طول دو كيلومتر از زيباتريت مسيرهاي تله كابين ايران است كه چشم انداز فوق العاده دريا، جنگل و شهرهاي مجاور را براي شما ترسيم مي كند.

نماي كلبه هاي اقامتگاه بوم گردي سدخنم - رامسر - روستاي رمك

اطلاعات اقامتگاه  سد خنم
اقامتگاه بوم گردي سد خنم (سيد خانوم) در شهر رامسر، روستاي رمك و در منطقه اي جنگلي و بسيار زيبا قرار دارد و آماده ي پذيرايي از گردشگران و طبيعت دوستان عزيز است.
درباره اقامتگاه
اقامتگاه بوم گردي سد خنم يك خانه ي بومي است كه امكان پذيرش مهمان در دو اتاق داخل خانه و چهار كلبه واقع در حياط را دارد. اتاق هاي ۳۵ متري اين بوم گردي با ظرفيت ۱۲ نفر داراي سرويس بهداشتي اختصاصي (حمام، توالت ايراني و فرنگي سيار) هستند و وسايل خواب براي شش نفر به صورت كف خواب در آن ها موجود است.لازم به ذكر است كه هركدام از اين اتاق ها داراي تراس مجزا هستند و در لابي مشترك ميان اتاق ها تلويزيون و بخاري هيزمي براي مهمانان عزيز تدارك ديده شده است. كلبه هاي ۹ متري با ظرفيت حداكثر ۴ نفر موجود در اين اقامتگاه، تنها ۲۰ متر با ساختمان فاصله دارند و داراي يك سرويس بهداشتي اشتراكي (توالت ايراني) در داخل حياط هستند. براي روزهاي گرم تابستان اتاق ها مجهز به اسپيلت و كلبه ها داراي پنكه روميزي هستند.
امكانات و خدمات ارائه شده
فضاي كافي براي پارك هشت ماشين در حياط به صورت غير مسقف، دو آتشدان داخل حياط، يك آتشكده سرپوشيده به همراه صندلي براي شب ماني در اطراف آتش و راهنماي تور از ساير خدمات اين اقامتگاه بوم گردي براي گردشگران مي باشد. لازم به ذكر است كه آنتن دهي سيم كارت هاي شركت ايرانسل در اين منطقه بسيار مناسب است و شما مشكلي از اين بابت نخواهيد داشت. اقامتگاه بوم گردي سد خنم فاقد آشپزخانه مهمان مي باشد، اما رستوران مجموعه در هر سه وعده غذايي  با پخت انواع غذاهاي محلي و ايراني در خدمت شما خواهد بود.
موقعيت جغرافيايي
اقامتگاه بوم گردي سد خنم در فاصله ي ۲۵۰ كيلومتري ساري (مركز استان)، ۸ كيلومتري شهر رامسر، در نزديكي روستاي رمك، به دور از هياهوي شهري و در منطقه اي زيبا و بكر قرار دارد. اين منطقه داراي آب و هواي گرم و شرجي در تابستان و زمستان هاي سرد است، از اين رو بهترين زمان براي اقامت در اين خانه بومي فصل بهار ( به خصوص ارديبهشت) و اوايل پاييز است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.