اقامتگاه بوم گردي ماه سو در بندرانزلي

بدون شك پيدا كردن يك مكان اقامتي مناسب جزو مهمترين اركان برنامه ريزي سفر است. اينكه بتوانيم با اطلاعات دقيق تري به مرحله رزرو اقامتگاه برسيم وقت و حوصله بسيار زيادي مي خواهد. در سالهاي گذشته رشد چشمگير اقامتگاه هاي بوم گردي و ويلا در شمال انتخاب بسيار سخت شده. اما ما در اينجا سعي بر اين داريم با معرفي و بررسي اقامتگاه هاي زيبا در شمال كار را براي شما راحتتر كنيم.

ماه سو

اقامتگاه بوم گردي ماه سو در فاصله 3 كيلومتري از بندانزلي و در يك محيط آرام و بدور از هياهوي شهري قرار دارد. اين مجموعه در فضايي به وسعت 2000 مترمربع 6 واحد اقامتي، كافه رستوران سنتي، فضاي بازي كودكان، آلاچيق هاي خصوصي، باغ هاي سرسبز و شاد و همچنين آتليه عكاسي را در خود جاي داده است. ماه سو يك تجربه دلچسب از اقامت در خانه هاي گيلاني را به شما هديه مي دهد. معماري بي نظير واحدهاي اقامتي كه بازسازي خانه هايي با سقف گالي، نرده هاي چوبي به رنگ آبي، بوي خوش چوب و رنگ دلپذير آجر و كاهگل را به اجرا در آورده در كنار طراحي منحصربفرد باغ و باغچه حس و حالي زيبا به اين محيط داده است كه مي توان آن را در ليست جاذبه هاي گردشگري گيلان به حساب آورد. ماه سو با سه ويژگي آرامش، اصالت و زيبايي سبكي جديد در حوزه ميزباني ارائه مي كند كه باعث مي شود اين مجموعه در سرليست مكان هاي اقامتي در منطقه شمال قرار بگيرد. در ادامه به بررسي امكانات، ويژگي ها و نحوه پذيرش اين اقامتگاه مي پردازيم :

امكانات و ويژگي هاي واحدها :

مجتمع گردشگري ماه سو داراي 8 واحد اقامتي به نام هاي حافظ، خيام، عطار، سعدي، مولانا، شاملو، شهريار و بهار خواب مي باشد كه هركدام ويژگي ها و ظرفيت هاي مشخصي دارند كه بصورت جداگانه ذكر مي كنيم : 

واحد هاي عطار و مولانا از نظر امكانات و متراژ مشابه هستند كه :

  • متراژ 27 متر اتاق
  • ظرفيت 2 نفر
  • تخت خواب سينگل (يك نفره) + سرويس خواب طبي
  • سرويس بهداشتي فرنگي
  • حمام
  • سرويس آشپزخانه
  • صبحانه رايگان و اينترنت رايگان

از ويژگي ها و امكانات اين دو واحد مي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.