بازديد و ارزيابي ۱۰ روستا از توابع بخش حرا قشم

ر ادامه طرح "روستاي پاك، جزيره سبز" در منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

بازديد و ارزيابي ۱۰ روستا از توابع بخش حرا قشم

مدير امور شهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم از بازديد، نظارت و ارزيابي عملكرد ۱۰ روستاي توابع بخش حرا جزيره در راستاي طرح "روستاي پاك، جزيره سبز" خبر داد.

به گزارش خبرآنلاين از قشم، شاهد ملازم با اشاره به نزديك شدن زمان انتخاب برترين روستاي جزيره گفت: هدف از احيا و اجراي اين طرح، داشتن روستاهايي با كيفيت بالا در سيما و منظر و كمك به ارتقا سطح سلامت جامعه محلي و معرفي مناطق مختلف جزيره به گردشگران است.

وي از آغاز روند بازديد، نظارت و ارزيابي تمامي روستاها براي بررسي آمادگي اين مناطق جهت حضور در طرح "روستاي پاك، جزيره سبز" خبر داد.

ملازم با بازديد از روستاهاي دوربني، گوران، چاهوغربي، عايشه آباد، سرريگ، دولاب، تُم گِز، سهيلي، گوري و باسعيدو، اقدامات اين روستاها را در بخش پاكسازي محيطي، بهداشت روستايي، حفظ و نگهداشت فضاي سبز و ساير فاكتورهاي لازم براي مشاركت در طرح مذكور، مورد ارزيابي قرار داد.

مدير امور شهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه اين بازديدها از روستاي سهيلي، از سه بوم گردي، سه تَن از اصناف و سه تَن از اهالي اين روستا تقدير كرد و هدف از اين كار را همراهي و تعامل سازنده اين افراد براي اجرايي شدن طرح "روستاي پاك، جزيره سبز" در اين روستا عنوان كرد و افزود: با توجه به محدوديت منابع ،ابتكار دهياراني كه در جلب مشاركت جامعه محلي در هر صنف و رده شغلي جهت داشتن روستايي پاك، تلاش مي كنند، ارزنده و قابل تقدير است.

ملازم در پايان اعلام داشت: وضعيت نگهداشت روستاها روند رو به رشدي دارد واميد است با نزديك شدن به زمان پاياني طرح روستاي پاك، تمامي اقدامات دهياران با كيفيت به سرانجام برسد.

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.